Pytania i odpowiedzi

Serwis praca.medycyna.pl - Q&A

 

  1. Czemu służy serwis praca.medycyna.pl?
    Serwis www.praca.medycyna.pl jest poświęcony ofertom pracy dla lekarzy i personelu medycznego w placówkach medycznych w całej Polsce. Służy zarówno poszukującym pracy, którzy mogą aplikować na wybrane ogłoszenia, jak i pracodawcom, którym zależy na powiększeniu czy uzupełnieniu zespołu i publikacji stosownych ogłoszeń na naszych łamach.

     

  2. W jaki sposób mogę zacząć korzystać z Waszej strony?
    Aby móc zacząć korzystać z serwisu praca.medycyna.pl jako pracodawca, musisz:
    a) założyć konto w serwisie,
    b) zakupić wybraną liczbę ogłoszeń,
    c) stworzyć i opublikować ogłoszenie o pracę.
    Potem możesz tylko cieszyć się z kolejnych udanych rekrutacji, zakończonych dzięki wykorzystaniu możliwości naszego serwisu. :)
  3.  

  4. Jak założyć konto pracodawcy?
    Aby umieścić ogłoszenie o pracę na serwisu praca.medycyna.pl, należy w pierwszej kolejności założyć konto pracodawcy w serwisie. Pamiętaj, aby przy tworzeniu konta podać aktualne dane, takie jak: a) adres mailowy, na który mają być przesyłane informacje o nowych aplikacjach na Twoje ogłoszenie,
    b) numer telefonu, pod którym można się z Tobą skontaktować w razie problemów,
    c) prawidłowe dane firmy (nazwa placówki medycznej, nazwa podmiotu gospodarczego etc.) w celu bezproblemowej weryfikacji konta.

    Zachęcamy też do dodania opisu swojej firmy. Nowe konto pracodawcy musi być zatwierdzone przez administratora, co zajmuje maksymalnie 48 godzin. W przypadku braku aktywacji konta w tym czasie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (ogloszenia@farmacja.hr).
    Po aktywowaniu konta możesz tworzyć i publikować oferty, a także przeglądać i pobierać aplikacje na Twoje ogłoszenia (przez 30 dni od ich przesłania).
  5.  

  6. Jak mogę zamówić i opłacić zakupione ogłoszenie?
    Ogłoszenia można zamówić i opłacić na dwa sposoby:
    a) metodą szybkiej płatności dotpay przy składaniu zamówienia przez serwis praca.medycyna.pl: zostają one dodane do konta od razu po opłaceniu zamówienia,
    b. przelewem bankowym na podstawie faktury kredytowej, która wystawiana jest po wcześniejszym wypełnieniu formularza zamówienia, dostępnego pod adresem: https://praca.medycyna.pl/zakup-ogloszen. Ogłoszenia zostają dodane do danego konta od razu po złożeniu zamówienia, a faktura, przesłana drogą mailową, musi zostać opłacona w ciągu 14 dni.
    Po dodaniu ogłoszeń do konta możesz w dowolnym czasie opublikować swoje ogłoszenie w serwisie.

     

  7. Ile kosztuje zakup ogłoszenia?
    Publikacja oferty pracy jest możliwa w zamian za zakup wybranej przez siebie liczby ogłoszeń. Aktualny cennik zakupu jednego, 3 lub 10 ogłoszeń można znaleźć pod adresem: https://praca.medycyna.pl/cennik. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem większej liczby ogłoszeń, złóż zamówienie poprzez formularz online: https://praca.medycyna.pl/zakup-ogloszen lub drogą mailową.

     

  8. W ciągu ilu dni mogę wykorzystać zakupione ogłoszenie?
    Zakupione ogłoszenia można wykorzystać w dowolnym, dogodnym dla siebie momencie.
  9.  

  10. Jak opublikować ogłoszenie o pracę w serwisie praca.medycyna.pl?
    Publikacja ofert pracy jest możliwa po założeniu konta i zakupie ogłoszeń. Następnie zalogowany w panelu pracodawcy użytkownik może stworzyć i opublikować ogłoszenie o pracę. W tym celu należy podać nazwę stanowiska, wymiar pracy, województwo, lokalizację oraz szczegółową treść ogłoszenia, a także nieobowiązkowo: specjalizację, wynagrodzenie oraz dzielnicę/osiedle w danej lokalizacji. Ogłoszenie musi być zgodne z regulaminem serwisu.
  11.  

  12. Czy na serwisu praca.medycyna.pl mogę umieszczać informacje o rekrutacjach zagranicznych?
    Jak najbardziej, zachęcamy pracodawców do publikowania także zagranicznych propozycji kierowanych do lekarzy i personelu medycznego z zastrzeżeniem, że musi być ono zgodne z regulaminem serwisu.

     

  13. Dlaczego moje ogłoszenie zostało zablokowane?
    Ogłoszenia w serwisie praca.medycyna.pl są blokowane przez ich niezgodność z regulaminem. Najczęstszymi powodami blokady są: opublikowanie jednego ogłoszenia dot. dwóch różnych stanowisk lub kilku odrębnych lokalizacji oraz podawanie danych kontaktowych w jego treści. W przypadku otrzymania takiej informacji na adres e-mail prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (ogloszenia@farmacja.hr) w celu ustalenia przyczyny blokady, odpowiedniej edycji ogłoszenia i przywrócenia go na stronę praca.medycyna.pl.

     

  14. Czego nie mogę opublikować w treści ogłoszenia?
    Zgodnie z regulaminem serwisu, niedozwolone jest publikowanie w treści ogłoszenia numerów telefonów, adresów e-mail oraz linków odsyłających do stron zewnętrznych. Dodatkowo, ogłoszenie może zawierać informację o rekrutacji tylko na jedno stanowisko i tylko w jednej lokalizacji.

     

  15. Czy mogę edytować treść ogłoszenia?
    Aby edytować treść ogłoszenia, należy skontaktować się mailowo z Biurem Obsługi Klienta (ogloszenia@farmacja.hr). W treści maila należy podać link do edytowanego ogłoszenia oraz informację, co chcesz zmienić w jego treści.

     

  16. Przez ile dni moje ogłoszenie jest widoczne na Waszej stronie?
    Ogłoszenie jest aktywne na stronie przez 30 dni. Po wygaszeniu ogłoszenia, możesz je ponownie aktywować - będzie to równoznaczne z utratą jednej publikacji (punktu) z Twojego konta.
     
  17. Przez ile dni mam dostęp do CV kandydata, który odpowiedział na moje ogłoszenie?
    CV kandydatów, którzy przesłali aplikacje w odpowiedzi na Twoje ogłoszenie, możesz przeglądać i pobierać przez 30 dni od dnia aplikacji. Po upływie tego terminu, zgodnie z zasadami przetwarzania danych osobowych, zgłoszenia zostają usunięte z serwisu.
  18.  

  19. Czy mogę opublikować jedno ogłoszenie dot. rekrutacji na różne stanowiska w tej samej placówce medycznej?
    Nie. Zgodnie z regulaminem serwisu pojedyncza oferta pracy może zawierać informacje o rekrutacji tylko na jedno stanowisko.

     
  20. Czy mogę opublikować jedno ogłoszenie dot. rekrutacji w różnych miastach, gdzie znajdują się moje placówki medyczne?
    Nie. Zgodnie z regulaminem serwisu pojedyncza oferta pracy może zawierać informacje o rekrutacji tylko w jednej lokalizacji. Wyjątkiem jest publikowanie ofert dotyczących różnych dzielnic/osiedli w ramach jednej lokalizacji (miasta).

     

  21. Czy mogę opublikować jedno ogłoszenie dot. rekrutacji w różnych dzielnicach/osiedlach w ramach jednej lokalizacji (miasta)?
    Tak. Jeśli dana placówka medyczna rekrutuje na to samo stanowisko do różnych punktów w ramach jednej lokalizacji (miasta), można zawrzeć to w jednym ogłoszeniu.

     

  22. Co zyskuję, publikując ogłoszenie na Waszej stronie?
    Umieszczając ogłoszenie na serwisu praca.medycyna.pl otrzymujesz:
  23. - 30 dni publikacji ogłoszenia w największym serwisie z ofertami pracy dla lekarzy i personelu medycznego,

    - możliwość wykorzystania zakupionych ogłoszeń bezterminowo,- wysyłkę mailingu z najnowszymi ofertami pracy do lekarzy i personelu medycznego,

    - promocję ofert na fanpage’u praca.farmacja.pl w  portalu Facebook.

     

  24. Czy mogę wyróżnić swoją ofertę pracy, by była bardziej widoczna w serwisie?
    Tak, istnieje możliwość wyróżnienia oferty poprzez:
  25. a) przypięcie jej na górze strony,

    b) oznaczeniu jej jako “Superoferta”.

    W przypadku zainteresowania wyróżnieniem ogłoszenia, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (ogloszenia@farmacja.hr).